Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Posted by Katerina Asimakopoulou on 12:50 π.μ. No comments
Γουφ σε όλους!!!!! Καταρχήν επιτρέψτε μου να συστηθώ.

Είμαι ο Αρθούρος και από εδώ και πέρα θα σας διηγούμαι τις περιπέτειες μου, μιας και η μαμά Κατερίνα είπε πώς θα μπορώ να σας γράφω εδώ (με την βοηθειά της μαμάς!) μία περιπέτειά μου!

Ααα να μην ξεχάσω να σας πω....είμαι ΦΑΤΣΑΣ και όχι ράτσας και η θεία  μου, η Αντωνία (η αδελφή της μαμάς μου), με βρήκε αδέσποτο κουταβάκι 2 μηνών μαζί με τα άλλα 8 πανέμορφα αδερφάκια μου!!!

Σήμερα είμαι 2,5 χρονών! Μεγάλωσα! Έγινα ολόκληρος άντρας λέει η μαμά! Να...σας βάζω και μια πολύ πρόσφατη φωτογραφία μου να με δείτε! Είμαι φέτος το καλοκαίρι στην παραλία!!!


Οι περιπέτειες που θα σας διηγηθώ θα ξεκινήσουν από όταν ήμουν μικρούλης....όταν ήμουν 2 μηνών..κάπου εκεί ξεκινάνε αχνά αχνά οι αναμνήσεις μου......
Κρατάω ημερολόγιο από τότε....η μαμά το μετέφρασε από τα σκυλίσια στα ανθρώπινα και έτσι εσείς θα μπορείτε να το διαβάσετε!!

Θα σας γράφω αποσπάσματα από το σκυλοημερολόγιό μου από όταν ήμουν πιο μικρούλης, αλλά θα σας διηγούμαι και τις καινούριες μου περιπέτειες!


Τα λέμε πάλι λοιπόν, με την πρώτη μου περιπέτεια!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου