Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Posted by Katerina Asimakopoulou on 1:45 μ.μ. No comments
(Από το σκυλοημερολόγιό μου, 15/4/2011)

Γουφ σε όλους!
Σας έχω πολλά νέα σήμερα!!!! Από χτες η Κατερίνα μου λέει στο αυτάκι μου σιγανά ότι θέλει να είμαι ο σκυλάκος της για πάντα...!!!!! Μα καλά....της είπα εγώ όχι?? Τι το λέει και το ξαναλέει? Θέλω κι εγώ πολύ!!!
Το απόγευμα ήρθαν να μας δουν πολλοί φίλοι της Κατερίνας..ήρθε και ο Ιάκωβος, το αγόρι της! Κανόνιζαν, μου είπαν, να πείσουν τη μαμά του Ιάκωβου να με πάρει σπίτι τους! "Ποιός να με πάρει?? Τι λέτε??"-τους ρωτούσα...αλλά εκείνοι δεν απάντησαν..λέγαν τα δικά τους!

               (Στυθήκαμε κι εμείς...και περιμέναμε τους επισκέπτες!)

Δεν πέρασε πολύ ώρα και ήρθε μια κυρία να μας δει...η μαμά του Ιάκωβου ήταν, μας είπαν.
Ας τρέξω στα πόδια της, σκέφτηκα!!!
Με πήρε αγκαλίτσα....και....αυτό ήταν! Με αγάπησε και την αγάπησα στο λεπτό!!!! Όλο μου έλεγε γλυκά λογάκια και με φιλούσε...ήταν τόσο καλή μαζί μου...κι έτσι κι εγώ της έδωσα ένα φιλί στη μύτη!!!
Είπε λέει θα με πάρει σπίτι απόψε κιόλας....! "Τελεια....!!! Μα...πώς?-σκέφτηκα.... Η Κατερίνα δεν έλεγε ότι θα είμαι ο σκύλος της από εδω και πέρα? Ουφ!!! Μπερδευτηκα!!"
Ευτυχώς αμέσως μου λύθηκαν οι απορίες....μου είπε η κυρία "Θα γίνω η μαμά σου από σήμερα...θα σ'αγαπώ και θα σε προσέχω για όλη σου τη ζωή....κι η Κατερίνα θα είναι η μικρή μαμά σου....όλοι μας θα σε φροντίζουμε και θα σε αγαπάμε γιατί είσαι ο πιο γλυκός σκυλάκος του κόσμου!!!!!"
Αχχχχ πόσο χάρηκα δε περιγράφεται!!!! Από σήμερα δε θα έχω μία μόνο, αλλά δύο μανούλες!! Και μπαμπά και αδερφάκια-δίποδα- και γιαγιά....!!! Τι καλά!

 Η μαμά Νικολέτα (έτσι την λένε...ξέχασα να σας την συστήσω) έλεγε επίσης ότι εκείνη ήθελε να διαλέξει -κορίτσι,με κοντό τρίχωμα και άσπρο- και τελικά πήρε έναν μαύρο χνουδωτό μουργάκο!! Ε εντάξει...είμαι και πολύ γόης...τι να κάνουμε?!!!
(Λίγο βρωμιαρούλης βέβαια...αλλά και πάλι...γόης!)

Ήρθε το βράδυ και η Κατερίνα με πήρε αγκαλίτσα και μαζί με τον Ιάκωβο με πήγαν...κάπου! Μόλις φτάσαμε μου είπαν πως αυτό ειναι το παντοτινό μου σπίτι!
ΟΥΑΟΥ...έχω τόσο μεγάλο σπίτι??!!!!-είπα εγώ!
Με άφησαν να κοιτάξω παντού στο σπίτι..να γνωρίσω όλα τα μέλη της οικογένειάς μου..και το καλύτερο?Μου έβαλαν φαγάκι...και ρυζάκι...και κοτοπουλο....γιαμιιιιι...! Τρελαίνομαι για κοτόπουλο!!!! Το έφαγα στο λεπτό...και η μαμά Νικολέτα μου ξαναγέμισε το μπολ μου!!!!

Έφτασε η ώρα του ύπνου...η Κατερίνα με αποχαιρέτησε με ένα φιλί, μου υποσχέθηκε πως από σήμερα η ζωή μου θα είναι τριανταφυλλένια και έφυγε...

Η μαμά Νικολέτα με έβαλε στο κρεβατάκι μου και μου είπε "Buonanotte!" ....α ξέχασα να σας πω...θα μάθω, λέει και ιταλικά (ούτε που κατάλαβα τι ειναι αυτό)....πο πο...μάλλον θα μαι ο πιο έξυπνος σκύλος όταν μεγαλώσω!

Νύσταξα....η αλήθεια είναι πως είμαι κάπως αγχωμένος..φοβάμαι λίγο..μου λείπουν και τα αδερφάκια μου......σνιφ...σνιφ............................ΩΧ!!!! Η μαμά Νικολέτα ήρθε τώρα και μου έσκασε ένα μεγαααααλο φιλί και είπε να μην κλάιω γιατί είμαι ασφαλής...........αχ δίκιο έχει!
Ας κάνω νάνι καλύτερα...........zzz.......woof-καληνύχτα σε όλους....!










0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου