Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Posted by Katerina Asimakopoulou on 1:35 μ.μ. No comments
(Από το σκυλοημερολόγιό μου, Αύγουστος 2011)

Σήμερα έγινε κάτι πολύ αστείο...! Αν και ο Ιάκωβος δε γέλασε και πολύ!!!........

Εκεί που παίζαμε με το αγαπημένο μου γουρουνάκι...άρχισε να με τρώει το ένα μου αυτί...και άρχισα να το ξύνω! Το ξυνα..το ξυνα..το ξυναααααααααα μέχρι που........................

ΕΠΕΣΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πάρτο κάτω!!!! Μην τρομάζετε...δεν εννοώ ότι ξεριζώθηκε! Απλά επειδή έχω σηκωμένα αυτάκια....ε το ένα....έπεσε!!!! Είχα λοιπόν το ένα πάνω και το άλλο κάτω!

Με βλέπει που λέτε ο Ιάκωβος και παθαίνει ένα σοοοοκ!!!!! Άρχισε να το λέει στη μαμά, στον μπαμπά, να παίρνει τηλέφωνο την Κατερίνα πανικόβλητος!!! Σιγά καλέ, σκεφτόμουν εγώ....μια φαγούρα ήταν μόνο, γιατί κάνει έτσι ;?! Πέρασε λίγη ώρα για να καταλάβω την....πτώση του αυτιού μου!

Κανα δίωρο ήμουν έτσι...είχε πλέον πάρει απόφαση κι ο Ιάκωβος ότι θα έχω ένα αυτί πάνω κι ένα κάτω....και μετά από την όλη καζούρα που του έκαναν όλοι οι υπόλοιποι γιατί σε όλους είχε φανεί αστείο εκτός από αυτόν...γελούσε και έλεγε ότι έτσι έχω πιο πλάκα!!!!!

Και κάποια στιγμή.....τσουυυυυυπ....άρχισε να σιγοανεβαίνει!!! Λίγο-λίγο....με σταθερά και αργά βήματα...ώσπου έγινε και πάλι Nova!!!!

Την επόμενη φορά που θα ξύσω το αυτάκι μου...θα το κάνω με ρέγουλα....!


Υ.Γ. Η Κατερίνα ακόμα βρίζει τον Ιάκωβο που δεν με έβγαλε φωτογραφία να την βλέπουμε να γελάμε....κι εκείνος ακόμα παθαίνει σοκ!χιχιχι!









0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου