Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Posted by Katerina Asimakopoulou on 9:44 μ.μ. No comments
(Από το σκυλοημερολόγιό μου, 9/1/2014)

Τέλειωσαν και οι -όπως τις λένε οι άνθρωποι- "διακοπές των Χριστουγέννων"...
Δε ξέρω για σας...εγώ πάντως πέρασα τέλεια!!!
Με έβγαζαν τριπλάσιες βόλτες από το κανονικό, έφαγα του σκασμού από εκλεκτά κρεατικά, ήρθε κόσμος στο σπίτι και είχε πλάκα, μου πήραν δώρο κι ένα frisbee!!!

Την ημέρα που στόλιζαν το δέντρο -που μεταξύ μας...σιγά μην ήταν δέντρο!!!δεν μύριζε σαν δέντρο!- είχε πλάκα! Ήμασταν όλοι μαζί...κι εγώ παρακολουθούσα τι γινόταν...πήγα να παίξω και με μια μπάλα, αλλά μου είπαν με αυτές να μην παίζω! Ε, και δεν έπαιξα!

Βέβαια κάποια στιγμή με πέρασαν για Χριστουγεννιάτικο δέντρο και στόλιζαν εμένα.............................




 Μου έβαλαν και κερατάκια.....μα καλά, υπάρχει σκύλος με κέρατα;;;;;; Λένε με έκαναν τάρανδο...περίεργοι αυτοί οι άνθρωποι ρε παιδί μου!!!!
Έχε χάρη που κρατούσε η Κατερίνα λιχουδιές στα χέρια της...και έτσι είπα..ας φορέσω και κέρατα...χαλάλι!!!!




Αααα και τελικά δεν σας είπα....εγώ βρήκα έναν καλύτερο τρόπο χρήσης αυτού του υποτιθέμενου "δέντρου".........είναι η τέλεια κρυψώνα για τις λιχουδιές μου!!!
Χώνομαι από κάτω και κρύβω πράαααματα και θάαααμματα!!!!
Κανείς άλλος δεν μπορεί να χωθεί έτσι ντελικάτα, χωρίς να κουνήσει ούτε κλαδί, όπως εγώ!!!!
Δεν σας είπα το καλύτερο...! Πήγα και για....κάλαντα!(κάπως έτσι το λεγαν νομίζω...) με την αγαπημένη φιλενάδα, την Αργυρέλα και τις φίλες της!!!! Από ό,τι είπαν θα με παίρνουν πάντα μαζί τους στα κάλαντα γιατί λέει...ήμουν τέλεια μασκότ και έβγαλαν λεφτάκια!!!
Όλοι στο δρόμο που μας έβλεπαν γελούσαν...δε κατάλαβα γιατί!!
Αααα...και όταν τα κορίτσια τραγουδούσαν, γαύγιζα κι εγώ στο ρυθμό!!!




Έτσι πέρασαν τα δικά μου Χριστούγεννα...
...ελπίζω κι εσείς να περάσατε όμορφα!!


Εύχομαι σε όλους σας ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Και η δικιά μου προσωπική ευχή είναι....όλοι μου οι αδέσποτοι φίλοι να βρουν το δικό τους σπιτικό!





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου