Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Posted by Katerina Asimakopoulou on 10:35 μ.μ. No comments
(Από το σκυλοημερολόγιό μου, Σεπτέμβριος 2011)

Καλά ε....πρέπει να είμαι σούπερ σκύλος!!!! Με χάιδεψε η κυρία Μαίρη!!!!! Τώρα θα σκέφτεστε....ε και;;; Μισοοο λεπτό να σας εξηγήσω!!!!

Η μαμά της Κατερίνας, η κυρία Μαίρη, φοβάται πολυυυυυυυυυυυ εμάς τα σκυλάκια!!!!!
Από μικρή είχε διάφορες κακές εμπειρίες με σκυλάκια (δεν φταίγαν εκείνα...) και ποτέ σαν παιδάκι δεν είχε έρθει σε επαφή με σκυλάκια....οπότε πλέον μας φοβάται πολύ!

Βάλαμε λοιπόν στόχο, ο Ιάκωβος, η Κατερίνα κι εγώ, να την κάνουμε να καταλαβει ότι δεν κάνουμε κακό σε κανέναν άνθρωπο που δεν μας κάνει αυτός πρώτος κακό. 

Λίγο, λίγο....σιγά, σιγά...άρχισα να την πλησιάζω όλο και περισσότερο (και μόνο το ότι βρισκόμουν κοντά της ήταν τεράστιο βήμα!)

Σήμερα λοιπόν έγινε κάτι ΟΥΑΟΥ!!! Με χάιδεψεεεεε!!!!!!!!!!!!!! 
Και μάλιστα της άρεσε κιόλας!!! Και είπε ότι είμαι πολύ γλυκός!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Από το σκυλοημερολόγιό μου, Νοέμβριος 2013)

2 χρόνια μετά η κυρία Μαίρη έχει κάνει κι άλλα βηματάκια! Μπορεί να με χαιδέψει λίγο πιο άνετα και μάλιστα χτες κράτησε και το λουρί μου!!!!! (ΟΥ-Α-ΟΥ ;;;;; Να σας ξανα τονίσω ότι έχει τεράστια φοβία με τα σκυλιά!!!!! )

Πρέπει να έχω υπερδυνάμεις αγάπης τελικά!!!!!!!!!!! Η Κατερίνα είπε ότι είμαι ο Σουπερ-αγαπούλης-σκύλος!!!.....ε κάτι θα ξέρει για να το λέει!



Βέβαια ακόμα φοβάται πολύ όλα τα υπόλοιπα σκυλάκια, αλλά πού θα μας πάει;;;;....Θα την κάνουμε μια μέρα να νιώθει άνετα με όλα τα τετράποδα φιλαράκια μου!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(Από το σκυλοημερολόγιο μου, Απρίλιος 2017)

Μια μεγάλη αγάπη χτίστηκε! Η κυρία Μαίρη με αγαπάει πάρα πολύ, το ίδιο κι εγώ! Την βλέπω, τρέχω προς το μέρος της και εκείνη όχι μόνο δεν φωνάζει "ααααααα!" με τρόμο, αλλά μου λέει "Που είσαι Αρθούρε;;" και αρχίζει να με χαϊδεύει όλο αγάπη!
Καλέ με αγαπάει πολύ σας λέω.....!!!! Πλέον, με πηγαίνει και βόλτα και εγώ χαίρομαι πολύ!





















"Mission accomplished" που λέτε κι εσείς οι άνθρωποι...δε ξέρω τι σημαίνει ακριβώς, σε ένα έργο στην τηλεόραση το άκουσα μια μέρα που χάζευα περιμένοντας να πάω τη βόλτα μου!

Ντάξει...νομίζω πλέον θα αποδεχτώ τον τίτλο μου....ναι λοιπόν μάλλον έχω την υπερδύναμη να κάνω όποιον φοβάται τα σκυλιά να με λατρέψει....! Χμμμ...ΕΠΟΜΕΝΟΟΟΟΟΟΟΣ;?!




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου